Resor

I väntan på Breeynn Johnson

Har precis varit och ätit med min söta värdfamilj. Vi har haft en soppvecka ska ni veta, det har varit köttsoppa, kycklingsoppa, pastasoppa och så vidare. Detta p.g.a. att det varit en sjukvecka här, och soppa ska hjälpa. Jag tycker det är gott också, så inget mig emot! Sen är det nyttigt :)

Snart kommer min amerikanska vän Breeynn hit, sen åker vi till Christine. Ikväll blir det drink-, och lekkväll. Jag är ett stor fan av drinklekar, jag tycker det är hur kul som helst! Eftersom Breeynn är världens segaste (egentligen är det inte hon som är seg, utan hon väntar på att hennes värdmamma ska komma hem så hon kan låna bilen) så passade jag på att underhålla mig själv lite.. Lyssnar på Baksmällan med Petter och tar kort, Ooops!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0