Resor

FLYGBILJETT BOKAD...

...men ingen som går ifrån Aten, utan en från Palma till Göteborg. Biljetten från Aten bokar jag ett annat tillfälle och den kommer bokas med både sorg och glädje. Vill inte ens tänka på att jag ska lämna min fantastiska familj i Grekland och mina underbara vänner. Samtidigt som det kommer bli otroligt roligt att träffa mina andra vänner igen och åka till Mallorca på en härlig semester. I alla fall, här kommer ett litet tjuvkik på biljetten jag faktiskt köpte idag!

Och jag har faktiskt mer tid kvar här i Grekland
än vad jag ens har varit här!! Tur det! :D


Kommentarer
Postat av: klara

GILLA :D

2011-01-31 @ 20:32:05
URL: http://mittaupairliv.blogg.se/
Postat av: Farfar

Jessica var finns bromsen

2011-02-05 @ 14:39:02
Postat av: jessica

det finns ingen broms :) Varför skulle det finnas en? Jag ska åka på en resa i sommar, semester, ser inget fel med det.

2011-02-05 @ 20:41:13
URL: http://mittgreklandsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0