Resor

Dag 17 – Mitt favoritminne.

Som alla vet så är det rent ut sagt helt omöjligt att välja ett favoritminne. Men... det är bara att plocka ett och det underbara minnet jag har valt är från Falköpings karneval, år (2007?)



Dagen började hemma hos Klaras pappa på Munkagården utanför storstaden Falköping. Jag, Klara och Ida agerade bartenderar åt Klaras pappa och hans främmat, de var självklart också utklädda och skulle delta i karnevalen som var några timmar senare. Sen kom alla våra tjejer, vi alla klädde ut oss till 80-talare så rosa, ljusblått, gult, grönt och alla andra härliga färger klädde vi oss i.

Sen började tåget och jag och tjejerna sjöng "Girls just wanna have fun" för fulla muggar och njöt av tåget som gick från "Folkets park" till "Plantis", där festen fortsatte hela natten lång.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jessica då :D Karnevalen va innan vi började gymnasiet.

2011-01-16 @ 22:21:38
URL: http://sandraagustavsson.blogg.se/
Postat av: klara

jaaa, 2007 stämmer prima! saknar det som fan förresten! ;)

2011-01-17 @ 02:54:28
URL: http://mittaupairliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0