Resor

Dag 15 – Mina drömmar.

När jag var liten så drömde jag om att bli frisör, jag blev lite äldre och jag ville bli friidrottsproffs, växte och växte och jag skulle nu bli make up artist. Sen var det svenska lärare, psykolog och logoped som stod i centrum. Men, 19 år gammal och smart nog och veta vad jag vill bli på riktigt, Studie och yrkesvägledare. Ett yrke jag absolut inte trodde skulle bli mitt drömyrke.

Men drömmar handlar ju så mycket mer än om jobb. Några stora drömmar jag har haft i hela mitt liv är att resa, utvecklas och se världen. Något jag är stolt med att lyckas göra bra på min egen hand. Sen drömmer jag självklart om framtiden dvs. en bra utbildning, familj och LYCKA!
Det är självklart vad som är det viktigaste, mina riktiga drömmar.



Kommentarer
Postat av: Mam

Jättefint skrivet Jessica!!! Du är verkligen duktig på det :) Kram

2011-01-15 @ 10:08:15
Postat av: Tommy

Hej. ska du studera inom Studie och yrkesvägledare i Malmö sen? :) mamma eller pappa nämde de

2011-01-16 @ 15:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0