Resor

Dag 11 – Mina syskon.

Tommy.
Min två år äldre storebror som jag alltid varit riktigt tight med, det har jag alltid varit med mina båda syskon kan jag tillägga. Tommy och jag har de senaste åren berättat i stort sett allt till varandra, saker som ingen aning vet. Min bror är nog en av de snällaste människorna som finns och det vet jag att jag absolut inte är själv om att tycka. Han bryr sig verkligen om andra människor och ställer upp i alla lägen.




Josefine.
Min fyra år äldre storasyster. Hon har alltid varit min förebild, hon gick i friidrott, då ville jag också börja. Hon tävlade mycket, då ville jag också tävla mycket. Hon fick alltid beröm för att vara duktig i skolan, då ville jag också var duktig i skolan och mycket, mycket mer. Steget att flytta till Grekland gjorde jag dock på egen hand, hon har aldrig gjort något liknande. Hon flyttade dock till Malmö för att plugga, det kommer jag med göra. Så, jag följer hennes fotsteg ganska bra nu när jag tänker efter. Josefine är världens finaste syster <3



ÄLSKAR ER!


Kommentarer
Postat av: Farfar/Farmor

Oj vilka underbara barnbarn. Vi älskar ER

2011-01-07 @ 18:47:41
Postat av: mam

vad gulligt av dej :)

2011-01-07 @ 21:57:56
Postat av: Pappa

Vad fint du skriver om dina syskon stumpan.

2011-01-08 @ 04:34:53
Postat av: Tommy

Å va gulligt skrivit jessica :) tycker så himla mkt om dig syster!

2011-01-09 @ 01:22:55
Postat av: Josse

Åh, vad gulligt! Blir tårögd nu:)

Farmor och farfar - Vi älskar er också!!

2011-01-10 @ 07:54:24
Postat av: Tommy

ja verkligen :)

2011-01-10 @ 21:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0