Resor

BREV

Wohoo, jag fick brev! Hur kul är det inte att få vanliga brev? Visst att det är mycket bättre och smidigare att maila via internet, men att öppna ett brev är mer speciellt.

Inte för detta var ett brev som var så mycket att läsa, och inte för att man ens kunde skicka detta brev via internet, men... jag är glad ändå.


Mitt europeiska hälsokort och mitt ID-kort kom idag. Som jag berättat tidigare så blev min plånbok stulen för ett tag sen så nu försöker jag skaffa massa nya kort, krångligt och bökigt, men vad ska man göra?!




Nu väntar jag på att mitt bankkort ska komma också, heja bankkortet! Var på postkontoret där det ska komma idag, och fick tyvärr dåliga besked. Banken sa till mig att kortet skulle komma igår, postkontoret kunde se genom spårning att kortet kanske inte ens skickats eller ännu värre, skickats fel. Jippi, yey! Mailade min bank omedelbart, de får inte ha gjort fel!!!!

Kommentarer
Postat av: Farfar

Ingenkommentar till ev brev. Idag den 26 Jan fyller som du vet din far 50 ÅR. Pratade med honom Sv.tid kl. 07.00 då var han och din mor och badade. Cai föddes kl. 11.00.

2011-01-26 @ 15:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0