Resor

ÅRSRESUME - part 3

Juni.
Wow, vilken helgalen månad! Jag tog studenten! Efter allt slit man gjort i stort sett hela sitt liv i skolan så var allt slut, bara sådär över en dag. Helt galet och så otroligt roligt! Sen var det skolbal och allt annat härlig som hör till studenten. Mina nio roliga sommarjobbsveckor drog igång på allvar och jag trivdes så otroligt bra.
Midsommar var det också, firade med gänget i Kungshamn/Smögen. Jag drack alkoholfri öl och körde hem mitt i natten pga. jobb nästa dag. Kan säga att det var den absolut värsta natten i hela mitt liv utan att överdriva. Men att fira med brudarna var i alla fall kul!

Studenten


Balen


Midsommar




Juli.
En riktig svensk sommarmånad. Månaden var full med massa sol, bad, grillning och fest. Jag och Sandra hade en skitrolig photoshoot. Mina vänner ordnade den absolut roligaste födelsedagen i mitt liv (bilder nedan). Klara hade avskedsfest och flyttade till Tyskland.

Härliga sommardagar


Photoshoot


Min födelsedag, på dagen


På kvällen, party


Klaras avskedsfest
 

Film från en lek på min födelsedag
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0