Resor

ARIALENA 20 ÅR!

I lördags fyllde Arialena 20 år och eftersom ingen av mig, Breeynn eller Christine kunde fira henne då så firade vi henne i efterskott igår. Så det blev presentöppning, ostpaj, godis, öl & Breeynns hemmalagade Margaritas som är suuuupergoda! 

Jag kan också berätta för er att jag och tjejerna pratade för ett tag sen om att vi borde ha en drinkkväll någon gång. Och eftersom faktiskt alla 3 av dem är bartendrar så känner jag att jag ska bara sitta och bli serverad, hahaha! (skämt åt sido, jag kan faktiskt blanda en screwdriver, skämt igen, mer än det.)

Arialena har jobbat som bartender på två baren i Aten.
Breeynn har jobbat som bartender på ett eller två ställen i USA.
Christine har gått bartenderskola i Kos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0