Resor

TODAY

Vaknade upp idag med huvudvärk och enda tanken var "nej Jessica, du får INTE bli sjuk!" Det är nämligen ett virus som går runt och väldigt många har feber och hostar. Min familj har varit sjuk, nu är Breeynn sjuk, Fotis är sjuk osv. Så det är konstigt att personer jag träffar så ofta är sjuka men jag har klarat mig så bra. Jag vilade en stund till och sen när jag steg upp så var det genast mycket bättre.


Sen blir man också pigg när man ser att det är strålande sol ute. Så jag satte mig på en stol på min veranda och bara njöt. Solen stekte verkligen men i luften var det kallt, så jag satt med filt men det var riktigt skönt. Tog mig också en lång, välbehövd promenad efter det och nu är jag tillbaka hemma. Har gjort mig en tonfiskwrap, men orkade inte ens halva och nu är huvudvärken tillbaka. Då jag inte tycker att huvudvärkstabletter riktigt funkar så bra så är det enda botemedlet att endast vila, så nu ska jag vila ett tag.

Tänkte blogga lite om Artemis barnkalas igår men det tar jag sen, riktigt kul var det iaf! :D Ha det grymt så hörs vi senare! 


Kommentarer
Postat av: mam

hoppas du mår bättre :) Kram

2011-02-06 @ 15:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0