Resor

TODAY

Klockan är tjugo över två här i Grekland och jag känner att jag har hunnit med en hel del denna morgon/förmiddag.
- Har "jobbat" (ätit frukost med familjen, inte precis jobb men... :P) 8-10.
- Varit på posten och hämtat ut mitt paket.
- Gått ifrån posten (omvägar p.g.a. att några som strejkade blockade vägen).
- Breeynn kom hit och överraskade mig med fika (MUMS!).
- Vi gick till en affär och provade massa maskeradkläder (maskeradfest på G).
- Nu sitter jag här i mitt rum och funderar ytterligare på vad jag ska ha på mig på lördag. Hittade lite olika saker i affären men köpte inget...

Jag älskar i övrigt maskeradfester, här är lite bilder på vad jag klätt ut mig till tidigare år! :D

Första bilden, jag & Ida var moorebrudar (haha för 3,5 år sen) och den andra bilden är från en halloweenfest.

Första bilden är från en klassfest, alla i klassen var hm.. superhjältar? Andra bilden är från ett dressup party, jag hade på mig lite "old lady clothes".
Förta bilden (riktigt gammal) från 2006!!! Var sverigefan som ni ser, andra bilden monster som ni också ser. Den är inte från ngn maskerad eller något utan så brukade faktiskt jag och Sandra åka runt och köra bil, hahaha!
Första bilden ett spexfoto i 9an, var emo/poppare, andra min snygga födelsedags outfit.
Första bilden, 80-tals tjejer men jag la till någon twist på 80-tals hippie? :P. Andra bilden är jag och Klara tiggare, från en fest med tema yrke. Dock hade vi inget så tiggare var vårat.
Första bilden, en av mina favoritoutfits, KIZZ! Andra bilden var jag och Frida snygga lastbilschaffisar. Den outfiten var från ett temaparty som hette Ugly :P
Första bilden är från juldagen 2010 med Afterskitema. Andra bilden är ganska gammal, var som ni ser en djävul.
Första bilden var från en klassfest, djungeltema. Andra bilden är också från en klassfest med skottetema, dock så tog jag och min klass det som skott-tema och satte en skott i pannan (och hade våra urfina BF är eliten t-shirts.)
Första bilden är jag en svenskviking. Den andra bilden är min absoluta favoritmaskeradsutklädnad, jag och Klara var enirogubbar (tyvärr fick inte Klara vara med på kort nu men har visat kort på båda två när vi har på oss dessa kläder förut) och VI VAR SNYGGA :D

Vilken av alla tyckte ni bäst om?!?!? :D

Kommentarer
Postat av: klara

eniro, kizz och födelsedagsoutfiten ;)

2011-02-24 @ 13:49:08
URL: http://mittaupairliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

vår snygga djävulsutstyrsel e klart , haaha! ;D

2011-02-24 @ 22:39:47
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0