Resor

TISDAG

Jobbade på fm idag och det gick great. På förmiddagen lekte jag med Filippa och vi skypade bland annat med min mamma. Filippa var såå duktig och berättade för mamma lite om hennes leksaksdjur, bland annat "Bäää" då visade hon hennes får, sen så visade hon "Pippi" fågeln och "Nanin" kaninen också!

Sen kom Artemis hem från dagis och vi åt panerad fisk och klyftpotatisar som jag lagade till mat idag, blev riktigt gott tycker jag själv faktiskt!!


På eftermiddagen, eller rättare sagt, ikväll så åkte jag och tjejerna till ett område som ligger lite bortom Alimos där jag bor, vi skulle åka och "dricka kaffe". Man vet dock aldrig om man då menar kaffe, te, vin eller öl. Det är något som jag tycker är så härligt med Grekland.
Breeynn kan ringa och säga: "Jessica, ska du med och dricka kaffe" från tidig morgon till sen kväll. Och som sagt, det där kaffet kan betyda vin, men ändå säger man alltid kaffe.

Lite bilder från ikväll (idag betydde "kaffe" vin).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0