Resor

Nu är det dags för fredagsmyyyyyys...

...rätt go sång ändå, ni kan också lyssna på den om ni tycker på play nedan.



Jag har haft ännu en bra dag här i Grekland! Var först barnvakt för Filippa under dagen. Skypande en stund med Ida också, Ida tyckte Filippa var bland det sötaste någonsin, ja hon är jättesöt! (Det gulligaste var väl ändå när hon klappade Ida, via dataskärmen, haha).

I eftermiddag har vi haft fullt upp med att förbereda inför Artemis barnkalas som är imorgon. Vi har förberett lite av de sakerna som man kan förbereda sådär dagen innan, som t.ex. tårtbotten.


Och nu har jag precis gjort iordning mig, jag och Breeynn (och Christine?!) ska till en bar, favoritbaren Plus. Ta ett glas vin eller två, men inte mer än det. Imorgon är ju kalaset vilket kommer bli riktigt bra hoppas jag. Vi har en del att fixa imorgon förmiddag, så ska upp i tid. Massa barn, deras föräldrar, släkt och även Breeynn kommer på kalaset :) Man kan verkligen säga att Artemis längtar tills imorgon!! Tänk själva när man var i den åldern, det fanns ju absolut INGET bättre än kalas och... TÅRTA! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0