Resor

HEEEEEEJSAAAAN SVEJJJSAN

Nu är det redan torsdag idag, dagarna verkligen flyger iväg, vecka efter vecka. Här i Aten är det faktiskt riktigt soligt, kallt i luften är det ju (är ju faktiskt bara februari) men om man sitter i solen så är det helt underbart. Dock tycker väl Theodora att jag är helknäpp när jag sitter med t-shirt ute, hon tycker det är vinter. Själv tycker jag det är rena rama sommaren.
Jag ska faktiskt ner till stranden sen om ett litet tag tillsammans med Breeynn och Arialena. Vi ska nog bara gå runt lite, sätta oss och njuta av solen och ev. gå till något café.

Bild från Bulgarien 2009

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt här vräker snön ner :(

2011-02-10 @ 17:28:16
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: felicia

gud va sugen man blev på sol och värme när man såg den bilden.. nu får våren gärna komma till sverige

2011-02-12 @ 19:41:34
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0