Resor

HAPPY!!

Just nu är jag huuuur glad som helst. Mamma, pappa och min storasyster Josefine har precis bokat biljetter hit till mig i Aten :D:D:D De kommer den 4:de maj och stannar i en vecka. Ska bli så otroligt kul att visa Aten för dem och vart jag spenderat ett år av mitt liv. Det ska även bli så roligt att de får träffa min gulliga värdfamilj för första gången och mina vänner.
Det är otroligt synd att min bror inte hänger med bara. Hade varit så otroligt kul, hade velat visa honom allt också. Ja vet att han skulle älska Aten. Men så är det bara och du Tommy, du får besöka Aten en annan gång, när du kan.

Kommentarer
Postat av: Mam

Tjooooohoooo......ja det ska bli sååååå himla kul =D att få komma till dej och Aten!

2011-02-14 @ 06:06:07
Postat av: Farfar

Vilken upplevelse du har i Grekland. Farmor o jag har alltid älskat Grekland varit där ca. 15 x. Ej fastlandet åker till Rhodos i juli med Hanna. Tur att Tommy inte är med i maj - alla tjejer skulle bli ----. Hur skall du kunna lämna G-land ?. Dina berättelser på nätet är super. , du vet vad jag sa vad skall du arb. med Massor av kramar Farmor/farf.

2011-02-14 @ 12:45:33
Postat av: Anonym

2011-02-14 @ 12:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0