Resor

HAHAHA!

Som jag nämnt förut så hade jag ju en blogg innan denna au-pairbloggen. Den bloggen hade jag från juli 2007-augusti 2010. Den bloggen är låst nu eftersom jag inte skriver i den längre och aldrig kommer göra det igen heller, dock så har jag kvar den eftersom det är så otroligt kul att läsa gamla inlägg jag skrev förr.

Hittade detta otroliga inlägg som Ida skrev på min blogg för 2 år sedan, februari 2009. Såhär stod det:


Gästskribent
Jag har fått äran att vara gästskribent en natt som denna och jag känner mig stooooolt :D Jessica står framför mig och hon är som alla redan vet min absolut bästa vän. Hon har bjudit med mig på denna resa (till malmö) och änsålänge har vi haft det hur mysigt som helst. Okej, vi trivs inte så bra i flintskalligas sällskap, men detta är sånt man får ta. hahahaha. För tillfället sitter vi i hennes systers lägenhet och käkar rostade mackor (mmmmmmmh testa detta!) hahahahahaha, om det är någon dum jävel där ute som inte testat det redan... Vi sitter här fulla och glada och jag tänkte passa på att berätta lite om min underbara vän jessica magnusson.

Hon är:
- vi har väldens bästa "connection" till varandra, för jaaaag förstår hur hon tänker utan att hon behöver säga det.
- jessica är en modeinriktad tjej som kan mycket om mode och det är bra för det kan inte jag, så hon hjälper miiiiig (vilket ängel!)
- hon har världens sämsta humor (umgås med cissi så förstår ni varför)
- hon har världens konstigaste matvanor (umgås med henne en dag och ni förstår varför)
- hon ser fruktansvärt dåligt (fråga henne vad skylten tio meter framför er betyder och ni förstår varför)
- hon har världerns stökigaste rum (besök henne utan att hon är förvarnad och ni förstår varför)
- hon har en mycket rolig hobby (denna delar jag med henne och fråga tina så rodnar hon)
- vi är så lika men samtidigt så olika så det är helt sjukt. jag älskar henne så det gör ont i mig. hon är vet allt och mig och jag vet allt om henne och jag älskar henne precis för den hon är. HON ÄR BÄST.

tack och hej nu ska vi gosa i sängen, pusssss alla läsare från ida<3


HAHAHA, sitter här och skrattar för mig själv, hur kul är det inte? :D


Kommentarer
Postat av: mam

Vilken rolig och härlig läsning från förr :)

2011-02-07 @ 08:38:36
Postat av: Ida

hahahaha du är väl för söt! i höst blir det malmö igen! loooooove u <3

2011-02-09 @ 19:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0