Resor

GALET KUL!

Hey people!
Som ni vet (om ni läst tidigare inlägg) så var jag på maskeradfest igår som var riktigt, riktigt kul. Hade köpt mig en snygg mask som jag tänkte matcha med lite knästrumpor, handskar och sånt där för att få en "elegant" look. Sen är det superlätt att fixa också, så kaaanoooon :) Såhär såg jag ut i början av kvällen:


Sen åkte jag och Breeynn vidare till Spyros på förfest. Breeynn var en cowgirl och Spyros Beer fairy. Rätt så roligt för Spyros är en stor kille, spelar rugby och sånt så klär han ut sig till en älva med vingar och en kjol, hahaha!
Alexandra var en häxa, Jessica en zebra och Fotis hade någon creepy mask.


Sen åkte vi vidare till en bar som ligger i Kolonaki, ett mycket fint område i Aten. Var riktigt mycket folk vilket gjorde det hela lite jobbigt, men annars var det grymt kul (som ni ser på bilderna nedan).
Jessica blev en riktig zebra, Fotis blev en djävuel och jag blev väl världshistoriens snyggaste lejon, hahahaha! Vad gick snett kan man börja undra :P Jag kom till klubben med en mask och va lite elegant och jag kommer därifrån som ett LEJON! hahahaha.


Efter vi varit på Qbar (baren i Kolonaki) så åkte vi vidare till ett område som heter Gazi som består av massa barer. Jag kan säga att jag lyckades få X-antal personer att skratta inne på baren.


Visst ser det ut som en awesome night? ;)

Kommentarer
Postat av: Mam

Ha ha hahahha.....det ser riktigt kul ut och förstår att det var en superrolig kväll =D

2011-02-27 @ 18:38:05
Postat av: Elin

Hej! Har följt din blogg ett tag och nu är det såhär att jag själv ska till Aten som au pair (via Anixi) om 1½ vecka och har lite funderingar angående Aten och allt och tänkte att om du känner för det får du gärna kontakta mig på min mail ([email protected])så kanske jag kan få ställa lite frågor eller liknande?

2011-02-27 @ 19:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0