Resor

BLÅBÄRSMUFFINS

Föräldrarna jobbar, Artemis är på dagis, Filippa är uppe och vilar och jag själv står i köket och bakar nyttiga blåbärsmuffins. Eller nyttiga och nyttiga, mer hälsosamma är de vanliga blåbärsmuffinsarna i alla fall.
Ska bli spännande och smaka dem när de är klara, ca 7 minuter kvar i ugnen nu skulle jag kunna tänka mig.

Jag tycker det är riktigt kul att laga/baka nya saker, man vet aldrig om det går vägen eller helt åt skogen, men det brukar bli bra. Igår gjorde jag, Theodora & Artemis spinatpaj som är riktigt gott faktiskt! Något jag absolut kommer laga sen när jag flyttar till Sverige igen.

Dags att titta till muffinsarna, ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Mam

Hej! Vad flitig och duktig du är!! En riktig liten husmor ;)Blev muffinsen goda?

Kram

2011-02-25 @ 19:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0