Resor

BIG BROTHER

Jag och Christine har bestämt oss att åka till Glyfada (en förort till Aten som ligger nära Alimos där jag bor) idag. Halv 11 skulle vi båda vara klara. Nu klockan 11 så ringde jag Christine och frågade hur det gick för henne, då var jag absolut inte klar.
- Jo, jag fastade vid datorn, jag kollar på Big brother, sa Christine.
- HAHA, jag med, sitter och tittar på Big brother också.

Så vi båda är sena för att vi fastade vid Big brother... :P Men nu har vi bestämt oss att strax mötas, kanske dags att göra iordning sig lite nu då :P
 


Kommentarer
Postat av: Christine

hahaha vad var det annat för kul vi sa idag? hahah önskar typ att man skrev ner allt roligt på en gång så att man kom ihåg det!

2011-02-28 @ 16:05:34
URL: http://faxingsthlm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0