Resor

ALLA HJÄRTANS DAG

Jag är inte ett stort fan av denna kärleksdag, tycker mest att den är överreklamerad men... glad alla hjärtans dag till er allihop ändå!



Läste mina gamla bloggar nyss för att kolla vad jag har gjort de senaste åren på alla hjärtans dag.
2007 - Var jag med Fanny & Malin.
2008 - Var jag med Fanny & Klara i Hovfjället (en skidort)
2009 - Var jag först med mina vänner hos Frida och på kvällen med Calle
2010 - Festade jag.. hade ej bloggat om alla hjärtans dag förra året, men kommer ihåg.

Nu är vi på 2011!! Och jag har en date med en amerikan!!! Eller okej då, det är en amerikanska, Breeynn Johnson heter hon och är en av mina kääääraste vänner :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0