Resor

About today

Ligger här och funderar på om jag ska stänga av datorn och försöka sova, trots att jag inte är så värst trött eller om jag ska titta på något webbtvprog. och bli trött efter ett tag. Blir nog alt. nr 2!

Har haft en bra dag, var först på postkontoret i Alimos och skickade lite paket till Sverige och Tyskland, undra vilka som får post de närmaste dagarna... ;) Sedan mötte jag Christine på ett café som heter Stardust. Första gången vi gick till det caféet och definitivt inte sista, det var riktigt mysigt.


(Riktigt söta tjejer... glada i alla fall! :D)


Sen tog vi en promenad till en annan del av Alimos, utförde några ärenden som t.ex. gå till apotektet. I stort sett alla apotek kommer nämligen strejka om några dagar under en veckas tid, så dags att passa på att köpa några "måsten". (Btw, hur tråkigt är det inte att köpa vissa saker som man bara måste ha som kostar massa pengar? BLÄÄÄ!)




Jobbade i eftermiddags, jag och Artemis kollade på Nils Karlsson pyssling, gud vad länge sedan det var jag tittade på den filmen! Tyckte dock att råttan var superläskig när jag kollade på filmen förr, tur att jag får bevis att jag har mognat, råttan är en lätt match nu ;). Sedan var vi på en leksaksaffär jag, Theodora och barnen och köpte lite saker till Artemis födelsedagskalas, hon fyller nämligen 5 år imorgon!! :)



Dags för lite webbtv nu då, kanske något bra humorprogram eller kanonmysiga programmet Familjen Annorlunda. Heeejssveeejs!


Kommentarer
Postat av: sofie

OCH DU ÄR VÄRLDENS SÖTASTE VÄN!!!! <3 tack för kommentaren den gjorde min dag :D <3

2011-02-03 @ 10:09:07
URL: http://nattstad.se/sofiewetterbrandt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0