Resor

About today

- Haft en kanonrolig kväll med Christine.
- Först gjorde vi vår superduperbra video.
- Sen gick vi till Plus och drack kaffe, här i Grekland dricks det kaffe från morgon-sen kväll. (Något som jag tycker är stor skillnad mot hur det är i Sverige är att de "äkta" grekerna går ut och dricker kaffe på olika caféer minst en gång per dag. Visst att vi i Sverige också träffas och går och fikar sådär emellanåt men här är det annorludna. Ett stort plus till Grekland på den delen. Detta snackade jag och Christine om idag btw.)
- Sen körde Christine (eller ska jag kalla henne för Rally Chriss istället kanske?) hem mig.
Nu ska jag väl fortsätta strosa runt vid datorn sen titta på något bra tvprogram. Jag bara älskar de olika webbtvprogrammen på nätet pga. att jag inte hör någon svenska på tv nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: Mam

Hej!

Såg att ni hade en kanonkväll ;)...ha ha ha vad ni var roliga ;)

kram mam

2011-02-09 @ 16:45:18
Postat av: Christine

hahahah rally chriss! asså kommer aldrig släppa mitt öra på bilden nedan, så härliga bilder!

2011-02-09 @ 18:46:27
URL: http://faxingsthlm.blogspot.com/
Postat av: Charlotte Vedlund

Vad spännande dina inlägg verkar vara! kommer verkligen att läsa igen! (: Hoppas du har en kul helg =)

2011-02-23 @ 14:19:38
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0