Resor

VILKEN HÄRLIG DAG (8)

Kom precis hem från en härlig dag tillsammans med Christine. Vi var på en underkläds/bikinibasar och hittade snygga (likadana) bikinis. 60 kr kostade bikinin, både toppen och trosorna, heeelt okej om jag får säga det själv.

Vi gick sedan och köpte freddo cappuccino och låg på stranden i några timmar. Det var ca 24 grader idag och solen var helt underbar. Har även tagit mitt badrekord för iår (nej, jag badade inte), gick i havet till knäna, det är alltid något.

Christine åker till Stockholm imorgon och stannar i en vecka, sen kommer hon tillbaka i några dagar och flyttar sedan till Karpatos som jag nämt innan. Kommer sakna henne väldigt mycket, men som tur är så kan vi ses i Sverige i höst :D


Kommentarer
Postat av: Mam

:)

2011-04-13 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0