Resor

UNDERBART TRÄNINGSPASS!

Just nu är jag jätteglad! Har precis gjort det näst bästa träningspasset jag gjort här i Grekland. Powerwalkade först i maxspeed, gjorde intervallträning i backe och avslutade med armhävningar, sit-ups, rygglyft och upphopp hemma. Mina händer skakar just nu p.g.a. passet och det är så det ska vara efter ett ordentligt träningspass.

Nu gäller det bara för mig att försöka ha hårda träningspass som en vana, vilket det tyvärr inte har blivit då jag tänkt på det innan... Känns lite som när jag var på träningsläger i Nerja (Spanien) med min föredetta friidrottsgrupp. Efter varje pass var man skakig och mådde nästan lite illa p.g.a den hårda träningen och den stekande solen!!!



Bilden ovan är på mig, Stina, Natalie, Sofie, Ann, Martina & Elin påväg hem från ett träningspass, uuunderbart! Var i Nerja två år i rad med min friidrottsgrupp och båda åren var riktigt, riktigt kul. Läste på FAIKs hemsida (min förra friidrottsförening) att de planerar ytterligare en resa till Nerja iår. Är så glad för de personer som bestämmer sig för att åka med, för roligare och hårdare träning är svårt att hitta :D


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jobbigt när man tränar riktigt hårt, men skönt efteråt. Puss från pappa!

2011-04-07 @ 21:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0