Resor

TORSDAG 21/4

Har en massa, massa bilder från Chrisso så för att göra det enkelt och bra så berättar jag om en dag i taget. Dessa bilder är tagna i torsdags:


På torsdagen så åkte vi en sväng till Galaxidi (markerat med en röd stjärna) för att gå en promenad och luncha. Det var sååå otroligt vackert där, vilket ni kommer få se på lite bilder nedan. 


På promenad, ja och Artemis på första bilden och andra bilden jag med en bit av Galaxidi i bakgrunden.


Lite bilder på Galaxidi, utsikten runt om och min värdfamilj. På översta bilden kan man se havet och en båt och högst upp på bergen snö. 


Jag och Artemis, det fiiiiina havet och snöiga bergstoppar.


Glass i stora lass! Filippa äter hennes första glasstrut, Artemis är ett stort glassfan (såklart är barn det!) och bilden underst jag, Lambros, barnen, Kimon och Ersi.


Kommentarer
Postat av: mam

Vilka härliga bilder!!

2011-04-26 @ 13:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0