Resor

TISDAG

Nu har jag precis sagt hejdå till min kära värdfamilj. De åker till deras by nu idag och jag åker till byn tillsammans med mammans lillebror imorgon.

Vi ska fira påsk där och påsk i Grekland är OTROLIGT stort, så kommer bli jättekul att få se hur en riktig grekisk påsk går till. Det ingår 2 kyrkbesök, ett på fredagskvällen o ett på lördagsnatten då man tänder ljus och går runt i byn med "heligt ljus", vi ska grilla hela lamm och så äter man även tarmar och lever... ja, detta blir mycket intressant. Kommer ta mycket bilder och kommer berätta mycket mer när jag upplevt detta!



Nu ska ja ta en snabbdusch och sedan kila till stan för att träffa Elin, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så otroligt fin.

2011-04-19 @ 16:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0