Resor

THERE COMES A TIME

Har ju träffat så många, fina vänner här i Aten och tyvärr så kommer det en dag då man måste säga hejdå, till allihop. Har redan sagt hejdå till några vänner som flyttat ifrån Aten men nu blir det mer och mer som åker.

Christine, min fina Stockholms vän flyttar i början av nästa vecka, dock till Karpatos (en grekisk ö). Så ett tråkigt farväl kommer förmodligen ske på tisdag. Det som är bra är dock att jag och Christine kommer ju absolut ses i Sverige! 


Breeynn däremot är ifrån USA, hur lätt är det att hälsa på henne sen lixom?! Jag kommer flytta ca. 3-4 månader före Breeynn flyttar och vi har pratat om hur vi ska träffas nästa gång och bl.a, bl.a, bl.a... Men!! Just nu är jag väldigt glad för jag fick reda på en sak precis, (okej, jag är ofta glad men ändå). Nu så är det ca. 70% säkert att hon kommer hälsa på mig i Sverige i oktober innan hon åker tillbaka till USA då hennes bästa vän ska gifta sig, Hoppashoppas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0