Resor

RIKTIGT CHILL LÖRDAGSKVÄLL

Denna sjuka dag har tillbringats i sängen framför Big brother, Glamourama och Mean girls 2. Har även Skypat med tre mycket saknade och fina tjejer vid namn Ida, Frida och Fanny. De skulle (som alla andra i Sverige) iväg och grilla, sedan på fest för Emma som fyller hela 20 år imorgon!

Själv tänkte jag tillbringa de sista timmarna av kvällen tillsammans med kaka 1 och kaka 2, ett glas mjölk, en massa Facebook, Skype och webbtv-tittande. Det låter som en awesome plan för sjuka mig.

Ha det kaaanonbra, nu ska jag äta upp kakorna ovan (grekiska påskkakor som farmorn har bakat, mums!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-04-16 @ 20:25:21
Postat av: Anonym

Älskar din blogg! Du verkar så positiv och glad hela tiden. Varje gång jag lämnar dig blogg har jag ett leende på läpparna för du har gjort mig glad. Du är en förebild Jessica och väldigt söt.



/Maria

2011-04-16 @ 20:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0