Resor

IMORGON SKA JAG ÅKA YACHT!

Som jag berättade i tidigare inlägg så packade jag, är klar med det nu i stort sett. Imorgon ska jag nämligen åka med Breeynn och hennes värdfamilj på deras yacht. 

Är en hyffsat stor yacht med plats för ca. 14 personer så vi blir nog en del då Breeynns värdfamilj hade bjudit med lite mer vänner. Det ska bli riktigt kul att åka yacht och besöka någon ö, vet dock inte vilken ö vi kommer besöka men det blir bra vilket som!

Nu ska jag sova, skriver mer imorgon innan jag åker! Ha det grymt :D


Kommentarer
Postat av: Mam

De blir nog kul det- en upplevelse! Ha det toppen!

2011-04-30 @ 00:32:29
Postat av: rebecca

fasen vad kul det lät! Ha så skoj:D

2011-04-30 @ 16:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0