Resor

Dag 11 - Varför började du blogga?

Jag skaffade en dagbok som barn och hade dagböcker flera år, sedan skrev jag "dagbok" på lunarstrom som man så gulligt använde för X-antal år sedan, jag hade sedan min första blogg på en riktig bloggsida år 2006 och hade den bloggen som var kallas "Jessan" till 2007. 2007 bytte jag upp mig från nogg.se till blogg.se och hade bloggen "Jessicapauline" till augusti förra året. Skaffade mig sedan en annan blogg "Mitt greklandsliv" i augusti förra året.



Där fick ni en liten historielektion om mitt bloggande de senaste åren. Svaret på själva frågan är att jag började blogga för att jag gillar att skriva. I skolan var det likadant, älskade alla gånger vi skulle skriva berättelser m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0