Resor

Wooops!

Vaknade av mig själv 08.40 idag, hoppade upp som ett skott, slänge på mig första bästa kläderna och rusade upp, klockan var egentligen inställd på 07.30, jag skulle upp och duscha innan jag började kl 08.00!! Men jag ocg väckarklockor går inte så bra ihop, det va därför jag älskade min förra, urfula mobil för man kunde ställa in 5 alarm, då visste jag att om jag inte vaknar av de fyra första så vaknar jag iaf av det femte. Jag får helt enkelt flytta väckarklockan längre bort från sängen i fortsättning. Min försovning gick iaf bra, alla hade tydligen vaknat lite försent idag, men allt blev i sin ordning ändå, vi hann äta frukost, jag hann fixa håret på Artemis (2 flätor brukar det bli), tandborstning hanns med och vi hann ut på gatan och fick till och med vänta två mintuer ute innan skolbussen kom ;)




Nu ska jag gå och äta en glass som jag köpte förut när jag och Filippa var ute och gick, vi skulle handla bröd och paprika, paprikan fanns dock inte, så blev glass istället. Nu vilar Filippa, om en stund ska vi ut igen, potatisen var slut, kan göra ris istället egentligen, men tänkte göra egna klyftpotatisar, MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0