Resor

varmt!!

Ännu en varm morgon, men idag ska jag fixa till hettan som väller över Grekland lite och jag ska för första gången gå och bada helt själv. Jag har "jobbat" klart för morgonen och nu är farmorn här och jag ska vara barnvakt igen på eftermiddagen. Men nu på min lediga tid tänkte jag iaf gå och bada och sola lite. Ska försöka åka tram (spårvagn) första gången också, får se hur det går!!! Förhoppningsvis förstår jag hur man gör i automaten och forhoppningsvis hittar jag sen till badplatsen. Skulle ju kunna bada en liten bit från mig, vid Cabana, där jag va i förrgår, men vi får se :)
Nu ska jag slänga på mig bikinin, ha det bra :D

Bild från Magalufstranden ;D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0