Resor

Måndag

Idag har jag varit och RÖSTAT för första gången i mitt liv, kan väl inte direkt säga att det va kul och som det kändes något speciellt heller, min röst bland alla dessa röster känns inte som det har någon större inverkan, men lite har den allt!

Efter det så gick jag en sväng i stan och köpte lite nödvändiga saker på The Body Shop! :)
Kvällen avslutades med att jag, mamman och barnen åkte och handlade och sen blev det pannkakor med blåbärssylt, hur gott som helst :D

(bild 1 är på dagens "shopping", dagkräm, ansiktsmask, kajal och läppglans och bild 2 är från ett gammalt idrottsstadium utanför svenska ambassaden)


Kommentarer
Postat av: Mamma Suzanne

Du är inte dålig du! Jag är stolt över dej <3

2010-09-18 @ 23:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0