Resor

Time passes

Klockan ar strax elva har i Grekland och trottheten borjar komma over mig. Som ni marker sa sitter jag vid familjens dator da jag sjalv inte orkade starta mig och kolla in internet till min dator. Tankte bara sitta en snabbis, men en snabbis blir alltid mist en halvtimme, MINST! :P

Ikvall har jag traffat Saara fran Finland, vi var pa Starbucks och drack kaffe, mocka kaffe, mums! Saara kom hit for fyra ar sen och skulle plugga har ett ar, hon traffade sen en kille (ratt vanligt har, nastan alla utlanningar har skulle bara stanna ett tag sen traffar dom en charmig grak och blir kvar... :P). Sa nu jobbar hon som larare i engelska och finska :)
Kom hem for ett litet tag sen sa at jag lite kvallsmat och satt och pratade med mamman ett bra tag om allt mojligt :) Nu ska jag ner till min vaning, dricka sju flaskor vatten, kolla pa nagra avsnitt av The Vampires diarys som jag har borjat folja och sen sova.


Klara, Cissi och jag en underbar sensommardag


Kommentarer
Postat av: klara

awiee :) hoppas vi kan höras till helgen gumman och tjöta lite om allt o inget:D

2010-09-23 @ 00:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0