Resor

The story about the Swedish snaps

Vissa kvällar här gillar jag så otroligt mycket, igår va en av de kvällarna. Efter att barnen lagt sig så satt jag och föräldrarna ute, drack lite grann, kollade på stjärnorna, pratade om allt och inget fast mest om allt jag gjorde när jag och Bree va ute kvällen innan ;) Och det va exakt så varmt som man vill att det ska vara och det var helt lugnt och stilla i området.
Stort plus till de mysiga kvällarna :)

(Måste bara tillägga, jag drack Aquavit (riktigt känd svenska snaps) första gången i GREKLAND, så ska det inte vara, Aquavit är svenskt, något gick fel mamma och pappa, detta borde ni serverat mig för riktigt länge sen, haha, skämt åt sidan)


Kommentarer
Postat av: Mamma Suzanne



Ha ha ha ;)

2010-09-27 @ 18:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0