Resor

onsdag

Jag är vråltrött! Förmodligen eftersom jag va ute igår och jag inte sov så många timmar inatt precis. Funderar på om jag ska stänga av datorn och gå till affären, eller om jag ska stänga av datorn och gå en promenad eller om jag ska stänga av datorn och gå ner till min säng och kolla film? Hmm.. stänga av datorn ska jag i alla fall ;)
Var ute med barnen och barnens mormor förut kan jag iaf berätta, va på lekparken och hade det jätemysigt. Föräldrarna jobbade så jag och mormorn gjorde kvällsmat till barnen och nattede dom :)
Nu ska jag bära ner min matbricka, blev tonfisksallad som kvällsmat som mamman gjort, mums. Och sen kanske gå ut en sväng, får se ;) BYE!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0