Resor

love life

Lördag kväll och klockan är stax halv 12 här nere, tidsskillanden ligger ju på en timme + här. Har precis kommit hem från mammans bror Elias där det har varit kalas med nästan hela släkten. Vi åt jättegod förrätt, toast med skagenröra och sallad och till varmrätt en köttgryta, sallad och ris och avslutade med två olika tårtor. Så nu sitter jag här proppmätt och nöjd. Ett och annat glas vin och jag fick även provsmaka en likör som mormorn framställt vodka som varit i citron som blandats med socker och vatten om jag förstod rätt så va det så iaf ;)

Kalaset var för mammans kusin måste jag nämna. Han och hans tjej är här på besök, de kom i fredags så i fredags åkte jag och familjen och dom intill Akropolis och gick runt och åt på en god taverna (nästan som restaurang fast enklare alt.) Och idag har vi varit och badad.
Har varit en kanonbra helg som vanligt :)

Imorn kommer det lite bilder från helgen, inte hunnit föra över dom till datorn än. Imorn får jag se vad jag gör, kanske ska träffa en tjej som kommer från Finland, som jag egentligen skulle träffat i helgen, men jag hade så mycket för mig. Så imorn eller i veckan, får se!
Ha det fint :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jessica!

Nu såg jag att det fanns en kommentar-ruta :)

Jättekul att läsa och se vad du har för dej och det var roligt att höra din röst och se dej via skype:en ;).

Vilken trevlig helg du har haft det hittills :)

Kram, vi hörs snart igen

2010-09-18 @ 23:02:13
Postat av: Suzanne

hej Persie!



Nu såg jag kommetarsrutan ;)

Vilken trevlig helg du haft hittills:) Och vad kul det var att se dej och höra din röst nyss via Skypen :)

Kram och god natt, hörs snart igen :)

Hälsningar Mamma

2010-09-18 @ 23:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0