Resor

Höst?

Hösten har väl börjat ta över i Sverige, men här i Grekland är det fortfarande sommar, sol och otroligt varmt. Har varit barnvakt åt ettåringen imorses, var ute och gick en promenad först sen gick vi in och åt frukt. Nu är farmorn här och jag är i fullgång med att packa min väska, jag och familjen ska nämligen åka till Chrisso över helgen, även mammans bror Kimmon. I Chrisso har de ett stort hus och en stor gård med olivträd, fikonträd m.m. tillsammans med mammans sida av släkten, ska bli skoj att se!!

Lite bilder ifrån förmiddagen.


Måste berätta kort om igår också, jag, mamman och barnen var på ikea och köpte lite blommor, en lampa som jag ska ha på den våningen jag bor och lite mer småsaker. Men ibland kunde man undra om vi fortfarande var i Grekland eller åkt till Sverige, för det serverades köttbullar med svenskflaggan på och alla möbler hade samma namn som i Sverige, det fanns Birgitta och någon lampa som hette Solljus med mera, kul! :D Och utanför kunde man köpa svenska köttbullar, Kalles kaviar, Mariestads öl och massa andra svenska saker.


Hörs på söndag eller måndag när vi kommit hem från Chrisso! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma Suzanne

Underbara bilder! Du ser ut att ha det toppen :)

2010-09-18 @ 23:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0