Resor

helg =)

Så va det tydligen fredag, man håller verkligen inte koll på dagarna, men skönt är det :) Har precis varit ute och ätit med familjen, souvlaki som vi gjorde för två veckor sen också, och det är vrålgott :D kött, grekisk sallad, pommes och tzatsiki, mums! Och en heiniken till det. Barnen va även och lekte i ett bolland, (jag med lite) medans mamman va oc köpte lite bröllopspresenter, för imorgon ska dom på bröllop och jag är lite barnvakt medans dom är borta då =)

Va och badade en sväng på dagen, hur skönt som helst och vattnet är perfekt! Klart, lagom varmt och inte alls skitigt eller något. Efter badet gick jag in till Alimos "centrum" och åt lite all by my self, lite grekisk sallad osv. "Hemma" va det bläckfisk och pasta, lite halvläskigt men rätt gott faktiskt, så va ju tvungen att smaka lite på det med ;)

Nu ska jag ladda ner lite mer avsnitt av Weeds, har fastnat totalt för den serien! Och snart har jag sett klart alla 5 jag har på min dator, så nu ska jag försöka ladda ner sesong 6.

(Bilder från dagen kommer imorn)
KRAM Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0