Resor

Godmorgon!

Nu har vi precis ätit en pangfrukost jag, familjen, mammans bror och hans tjej och mammans kusin och hans tjej som är här på besök. Mammans kusin fyller 30 år idag så blev en stor frukost med bacon, ägg, stekt potatis, bröd och SVENSKT kaffe ;) Nu ska mammans kusin och tjejen iväg i 6 dagar och besöka lite öar, låter riiiktigt lockande faktiskt :P De ska åka till Sanrorini och Sifnos. Och jag har bestämt att jag ska besöka ön Mykonos någon gång, helst i juni. Här snackas det en del om Mykonos, ett gäng ungdomar jag träffat sa att det är en grymt rolig ö! Dit kommer det mycket kändisar. Men såklart snackas det inte bra om denna ö, den har en och annan "stämpel" men jag vill iaf dit, nån gång :D



Kommentarer
Postat av: Fanny

Så roligt att läsa om hur du har det där nere! :D Jag får se till att skaffa skype SNART så jag kan få prata med dig!! Jag saknar dig MEGA och det är inte samma här utan dig, men vi ses ju snart som tur är! Hehe, ganska snart iallafall! :D PUUUUSS hjärtat! <3

2010-09-19 @ 18:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0