Resor

ERFARENHET OCH LÄRDOM

Glad att jag är här, tycker att alla borde göra något sånt här någon gång, ut och uppleva och lära sig, det är en livserfarenhet jag alltid kommer att ha med mig. Och även fast jag bara har varit här i lite mer än en månad så har jag lärt mig massor!

-  Grekiska (även fast jag bara har lärt mig några ord än så länge)
-  Engelska (pratar jag varje dag så de kunskaperna ökar)
-  Vem är Jessica? (lär mig rätt mycket om mig själv)
-  Våga (för att komma någonstans måste man våga, våga fela och våga igen)


Kommentarer
Postat av: Mamma Suzanne

Bra Jessica!!! Det är rätt inställning, du kommer ha värdens livserfarenhet efter den här resan och mängder av fina och underbara minnen och så har du säkert fått vänner för livet <3 <3 <3

2010-09-26 @ 19:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0