Resor

=)

Otroligt trött, vet inte varför egentligen, la mig hyffsat tidigt igår och gick inte upp för ens kvart i tio idag, vilket är den senaste tiden jag gått upp (hittils) någon gång här i Aten. Blir absolut en lite nap sen lite senare. Ikväll ska jag träffa Breeynn, vi ska ut ;D Förut har vi gått ut i Alimos (där vi bor) och Glyfada som ligger väldigt nära Alimos, som är två "förorter" till Atens centrum. Men ikväll ska vi ut i city och vi har bestämt att vi ska åka in ännu lite tidigare för att äta och gå runt lite :D Blir kanonbra!

Pratade med min kära vän Frida igår också, och hon kommer och besöker mig om ca månad. Kommer bli sjukt kul :D


pusspusspuss


Kommentarer
Postat av: sofie

ååh vad mysigt! :)

2010-09-25 @ 15:21:52
URL: http://sofiewetterbrandt.blogg.se/
Postat av: frida

GUUUD, jag längtar ihjäl mig bebiiis :)

2010-09-25 @ 17:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0