Resor

Bra dag :)

Vaknade som vanligt i morse tio i åtta, slängde på mig lite kläder och in snabbt för lite morgonbestyr och sen uoo för att fixa iordning frukost till barnen. Sen slappade jag lääänge och gick sen ut på en liten promenad och besteg berget som ligger väldigt nära, det är väldigt litet med så det va inte så hurtigt som det lät :D Men där ifrån ser man hela Aten, jättefint. Såg Akropolis på håll bland annat :)

På eftermiddagen åkte jag, mamman och barnen till det äldsta barnets simträning och sen åkte vi hem igen, la barnen och åt. Färsk äggpasta med mozzarella och tomat, mums :D
Nu ska jag kolla på andra avsnittet av kanal 5s patetiska program Kungarna av Tylösand, riktigt underhållande :D

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0