Resor

A NIGHT IN ATHENS

Ännu en utekväll med Breeynn blir det igår, alltid lika kul! Vi åkte först in till centrum och åt, superdelicious! Pommes, tzatsiki, kött med citron/ört smak och sallad blev det för mig, vi delade på en liter vin också, men efter en klumk så ångrade vi vårt inköp, det va verkligen inte gott, men det gick ner :P

Sen mötte vi 5 andra amerikaner, så det va jag och 6 amerikaner på en vild utekväll i Aten, haha. Bree känner en av dom lite och de är här och studerar. Sen gick vi alla vidare till en klubb som Aria-Lena jobbar på (en grekisk tjej jag lärt känna lite genom Bree), så då blev det en och annan drink och gratis shot, vi gick även till ett annat uteställe men bara en kortis. Sen tillbaka till Aria-Lenas ställe och sen delade jag och Bree taxi hem :)



Idag vaknade jag 12 vilket är riiiiktigt sent här, men är ju ledig idag så det va okej =) Gick upp och åt frukost, ca en timme senare lunch och efter det glass och nu sitter jag här, godissugen som attan, funderar på om ja ska till affären, hmm, we will see. Efter en sån gårddag jag hade så kan en och annan karamell sitta fint ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0