Resor

5 september

Måndag förmiddag och jag sitter här och svettas vid datorn i ett varmt rum, ska snart gå ut och gå, kanske åka in till Glyfada som ligger ganska nära Alimos där jag bor och kolla i affärer. Behöver en väska och lite schampo och balsam m.m.
Jobbade lite imorses, som vanligt på vardagsmorgonar så fixar jag frukost, hjälper den äldsta tjejen så hon är redo för dagis och så tar jag hand om den minsta tjejen till farmorn kommer. Men imorn och onsdag är det jag ända fram till mamman slutar jobbet, så då börjar det på riktigt ;)

Tänkte lägga in lite kort från i helgen när vi va i Chrisso, hur fint som helst!! Vi badade, åt gott och hade det mysigt. Jag sov i ett rum tillsammans med den äldsta tjejen (4,5 år) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0