Resor

TODAY

- "Jobbat" på fm, jag och Filippa tog en låååång promenad och jag tränade X antal benmuskler då jag kämpade mig upp med barnvagnen X antal uppförsbackar.
- Var på Theodoras jobb för första gången och kikade, fintfint, fintfint.
- Efter middagen, hmm, jag har.. slappat. Hade velat säga något lite roligare kanske, men ne, slappat enbart.
- Nu ikväll har jag varit barnvakt, först tillsammans med Labros syster då vi badade barnen och la dem i säng, men nu har hon åkt hem och barnen sover lugn och fint.
- Föräldrarna är på bio, men nu hör jag dem i trappan, så nu har de kommit hem.
- Ska väl kila ner till mitt krypin nu då, kolla på Ensam mamma söker och gosa under mitt sköna täcke.  Natti!


Kommentarer
Postat av: My

Kikar in! Fin blogg. Hur är det att vara au-pair? Vill också bli det, men är för ung nu.

2010-10-27 @ 23:03:51
Postat av: saara :)

Hej !

Du har en jätte fin blogg & jag kan värkligen inte sluta läsa den. :)

Du får gärna kika in på min , det skulle göra mig jätte glad! Och om du har lust, så släng en kommentar.

Kram sara!

2010-10-28 @ 18:26:50
URL: http://ddere.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0