Resor

TODAY

- Försov mig! (det är något fel med mig och väckarklockor, i fortsättningen ska jag ställa mer alarm så jag VERKLIGEN vaknar, pinsamt!)
- Hade ingen röst imorse, och då menar jag verkligen ingen!
- Hostat och haft mig hela dagen, imorn blir det absolut en sväng till apoteket!
- Skypat med mamma och mormor (kul att se dig mormor!)
- Varit på Artemis skola för första gången och lekt med barnen medans Theodora var på föräldramöte.
- Nu är Theodoras kusin här, så ska strax gå upp och äta med dem.
- Avslutningsvis... jag ska göra allt för att tillfriskna nu, orkar inte må såhär, huvudvärk, rethosta, snuva.

Kommentarer
Postat av: Christine

det känns verkligen som att alla är förkylda just nu! det är väl den tiden på året kanske.. :/ krya på dig!

2010-10-20 @ 23:58:35
URL: http://faxingsthlm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0