Resor

SÖNDAG

Hade tänkt att lägga in massa bilder från idag, men efter ett alldeles för lång och misslyckat försök att hitta min kamerasladd så ger jag upp, bilderna kommer imorgon istället!

Idag har jag & Breeynn:
- Varit på ett café precis vid havet, hur mysigt och varmt som helst.
- Gått en lång promenad längs havet, kanonfint!
- Vinkat på båtar, eller människorna i båtarna rättare sagt.
- Riskerat livet genom att gå på en mur precis vid havet, bilder kommer och nej, det var inte lika farligt som det låter.
- Lagat mat tillsammans, pasta som vanligt, men det är gott.
- Varit på baren Undici där Arialena jobbar.

Tycker vi hunnit med en hel del denna söndagen. Vi brukar vara rätt så döda på söndagar då vi brukar gå ut på lördagar. Vi har lärt oss en sak i alla fall, helgen känns dubbelt så lång om man går ut på en fredag istället för lördag. För såhär är det när man går ut på Clubs här, man kommer hem runt 7 mer eller mindre, och dagen efter sover man i stort sett HELA DAGEN, för man är som en levande död.



Bilder kommer imorgon, om jag hinner, har massor att göra. Hörs imorn i alla fall! =) 






Kommentarer
Postat av: Olaffreya

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-11-28 @ 15:11:11
URL: http://olaffreya.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0