Resor

Monday

Klockan är strax 12 här och jag tänkte gå ut på en liten promenad, är fortfarande lite sjuk men här inne kan jag ju inte sitta och dega hela dagen heller. Även fast det är rätt skönt att bara ligga i sängen, se på lite svenska tv program, läsa massa olika bloggar och bara VARA.
Men! Ut med mig! Tänkte berätta kort om igårkväll bara. Träffade Breeynn en stund, Nicolas, hennes au-pairbarn fyllde som sagt 2 år och jag blev bjuden på kalas. När Bree sa till min och komma trodde jag först att kalaset kanske var slut, men det visade sig att det var i full gång när jag kom. Det bjöds på Margaritas, olika tårtor, ostpaj och lite mexikans plockmat. Var propp mätt när jag kom dit men det hela slutade med att jag och Breeynn stod och smååt tårta i köket. Varför går alltid de goda sakerna in trots att man är mätt? Konstigt... ;)




Kommentarer
Postat av: Christine

sånt där är alltid lika farligt, haha.. jag åt godis till frukost! ^^ men jag tänkte fråga dig, finns det många svenska au pairer i Aten? jag har funderat på att göra något sånt själv nämligen.. åkte du genom någon organisation?

2010-10-25 @ 11:52:01
URL: http://faxingsthlm.blogspot.com/
Postat av: Troyjeanette

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2012-01-31 @ 14:24:54
URL: http://troyjeanette.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0