Resor

Mina vänner brukar tycka att jag har dålig humor, men huvudsaken är väl att man själv har kul?



Robin skriver: Så, Frida kommer och besöker dig?
Jag: Ja, det ska bli otroligt kul!
Robin: Bara ni inte festar och sånt.
Jag: Vi ska festa mer än någonsin!
Robin: Meeeh! Kan ni inte kolla film någongång?
Jag: Det ska vi göra... när vi är bakis! HAHA
Robin: haha, idiot


OKEJ, MORMOR & MORFAR OCH FARMOR & FARFAR, MAMMA, PAPPA OCH ÖVRIGA GROWN UPS, DET VA ETT SKÄMT MED ATT FESTA SOM ALDRIG FÖRR, OCH DET DÄR MED BARA FILM NÄR VI ÄR BAKIS (bäst att skriva att det skämt då jag vet att många andra i förstår det roliga) :D

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag är en GROWN UP som förstår skämtet eller.....:)

2010-10-13 @ 21:06:38
Postat av: frida

HAHAHHA, grejen att detta har vart sanning i typ ett år nu ;b

2010-10-13 @ 23:54:32
Postat av: rebecca

hahaha cai! men vi tror dig jessica:D

2010-10-14 @ 13:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0