Resor

LIVET ÄR UNDERBART

Har mycket att se fram emot nu, bland annat!

- Om 8 dagar så är första au-pair träffen
- Om 19 dagar så kommer Frida hit
- Om 56 dagar ska jag och Breeynn åka till Rom
- Om 68 dagar åker jag och Klara till Amsterdam
- Om 69 dagar så åker jag hem till Falköping några dagar
- Om 70 dagar så är det julafton

Och mellan allt detta roliga så kommer massa mer roligt att ske, roliga dagar, roliga kvällar, olika ställen jag kommer besöka, olika människor jag kommer träffa. Är så glad att jag är här i Grekland, vilket fantastiskt beslut jag gjorde :D


Kommentarer
Postat av: felicia

vad fint det blev med din bloggdesign! fixade du det själv? det är något med kodmallar eller nåt va?

2010-10-16 @ 12:06:24
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: Mamma suz

Härligt Jessica! Jag är såååå glad för din skull att du trivs så bra :) <3 <3 <3



Kram mamma

2010-10-16 @ 15:12:30
Postat av: Hanna kusin;)

Lyckos dig som ska göra så mycket!!!!Saknar dig.I december åker vi till Idre på breddläger.

2010-10-18 @ 19:32:05
Postat av: jessica

Du har också tid på dig att göra massa kul, så se fram emot det :D

Åh, Idre lät kul!! men ni kommer väl hem till julafton hoppas jag, för då ska vi kramas :D

saknar dig med älskling :D

2010-10-18 @ 22:28:37
URL: http://mittgreklandsliv.blogg.se/
Postat av: Hanna kusin;)

Det ser jag fram emot.Vi kommer hem till jul.

2010-10-20 @ 14:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0